Настільна гра - Destinies (Призначення). Перші враження.
Врешті-решт знайшлось трохи вільного часу і ми відкрили коробку з грою. Правила до гри викладені на декількох аркушах.
Підготовка до гри займає всього декілька хвилин. Всі компоненти можна гарно розмістити в коробці, чудово, що гра має вже вбудований органайзер для елементів. Цифровий додаток вам підкаже як підготувати ігрову зону в залежності від вибраного сценарію. Та й взагалі більшу частину часу вам доведеться заглядати в монітор на цей самий додаток.
Перші враження після однієї години ігрового часу.
Всі історії ми дізнаємось з додатку, тобто без цифрового додатку пограти не вийде. Додаток вестиме вас по сюжету вибраного сценарію від початку і до завершення.
Дітям (7 та 13 років) стало нудно вже за 30 хвилин ігрового процесу, а мені, старому, було цікаво ще й далі досліджувати простори цього ігрового всесвіту.
Трошки незручно синхронузувати ваше переміщення по фізичній карті з кліками в додатку. Маю на увазі, що часто забуваєш перемістити фізично мініатюрку на потрібний тайл мапи.
Кожен сценарій - це якась історія, і кожен герой має можливість завершити цю історію в один чи інший спосіб. По доброму чи по поганому. В процесі самої гри герої можуть змінювати своє рішення про їхнє призначення, тобто вам не обовязково завжди прагнути завершити сюжет по добрій лінії.
Гра на столі займає не дуже багато простору, ну принаймні за ту годинку, що ми грали, то залишилось ще багацько вільного простору на столі.
Так зараз виглядає, що варіантів завершення сценарію не багато, проте додаткові квести та завдання від NPC можуть урізноманітнити вашу гру. Розробники запевняють, що кожна ваша дія матиме наслідки, ну але щоб це перевірити потрібно зіграти декілька партій.
Для деяких місць на карті ми виставляємо просто картонні маркери, а деякі позначаються мініатюрками. І от коли цих мініатюрок на карті багато - тоді важкувато знайти мініатюрку вашого героя, оскільки всі міньки сірі та доволі малих розмірів.
Всі діалоги і сюжетні лінії описує цифровий додаток. Всі додаткові завдання потрібно тримати в голові, ну принаймні я поки не знайшов, щось на кшталт журналу подорожі в додатку (як в компьютерних іграх), в інших настільних іграх то побічні завдання можуть бути описані на картках, котрі завжди на видноті на столі. А от як тут бути, я незнаю поки.
Граємо далі (день другий).
Завершили гру ми сумарно десь хвилин за 90. Фінал був не важким, проте варіативність дій під час нього велика, тобто можна зіграти декілька разів і кожного разу дізнаватись якусь нову інформацію.
Недоліки:
Підготовка до гри займає всього декілька хвилин. Всі компоненти можна гарно розмістити в коробці, чудово, що гра має вже вбудований органайзер для елементів. Цифровий додаток вам підкаже як підготувати ігрову зону в залежності від вибраного сценарію. Та й взагалі більшу частину часу вам доведеться заглядати в монітор на цей самий додаток.
Перші враження після однієї години ігрового часу.
Всі історії ми дізнаємось з додатку, тобто без цифрового додатку пограти не вийде. Додаток вестиме вас по сюжету вибраного сценарію від початку і до завершення.
Дітям (7 та 13 років) стало нудно вже за 30 хвилин ігрового процесу, а мені, старому, було цікаво ще й далі досліджувати простори цього ігрового всесвіту.
Трошки незручно синхронузувати ваше переміщення по фізичній карті з кліками в додатку. Маю на увазі, що часто забуваєш перемістити фізично мініатюрку на потрібний тайл мапи.
Кожен сценарій - це якась історія, і кожен герой має можливість завершити цю історію в один чи інший спосіб. По доброму чи по поганому. В процесі самої гри герої можуть змінювати своє рішення про їхнє призначення, тобто вам не обовязково завжди прагнути завершити сюжет по добрій лінії.
Гра на столі займає не дуже багато простору, ну принаймні за ту годинку, що ми грали, то залишилось ще багацько вільного простору на столі.
Так зараз виглядає, що варіантів завершення сценарію не багато, проте додаткові квести та завдання від NPC можуть урізноманітнити вашу гру. Розробники запевняють, що кожна ваша дія матиме наслідки, ну але щоб це перевірити потрібно зіграти декілька партій.
Для деяких місць на карті ми виставляємо просто картонні маркери, а деякі позначаються мініатюрками. І от коли цих мініатюрок на карті багато - тоді важкувато знайти мініатюрку вашого героя, оскільки всі міньки сірі та доволі малих розмірів.
Всі діалоги і сюжетні лінії описує цифровий додаток. Всі додаткові завдання потрібно тримати в голові, ну принаймні я поки не знайшов, щось на кшталт журналу подорожі в додатку (як в компьютерних іграх), в інших настільних іграх то побічні завдання можуть бути описані на картках, котрі завжди на видноті на столі. А от як тут бути, я незнаю поки.
Граємо далі (день другий).
Завершили гру ми сумарно десь хвилин за 90. Фінал був не важким, проте варіативність дій під час нього велика, тобто можна зіграти декілька разів і кожного разу дізнаватись якусь нову інформацію.
Недоліки:
- міньки - дуже малесенькі. Якщо граєш в соло, то ще можна якост трекати де твоя мінька поміж NPC. А от коли декілька гравців, то вже можна і загубитись. Шкода, що не додали, наприклад, кольорові підставки під фігурки.
- переміщення - додаток не відслідковує ваших переміщень, тобто ви самі повинні стежити чи не пішли задалеко по плиткам. Але є картки, якотрі дозволяють вам переміщуватись далі, можливо через це і додаток не відслідковує вас. Хоча додаток міг би тримати в своїй памяті всі ваші картки і прораховувати можливість подорожі на дальні плитки, проте цього немає.
- одним з завдань потрібно принести дві речі до коваля, так от одразу віддати ці дві речі не вийде, для відавання кожної з речей потрібно використати окремий хід. Чому не було дозволити відразу віддати всі речі і не тратити додатковий хід на цю дію?
- відслідковування поточного прогресу та побічних завдань. Так як у нас немає ніяких карток з завданнями, за всім слідкує додаток, то потрібно все тримати в голові, або записувати собі десь окремо. Дивно чому в додатку не реалізували якогось логу подій.
Коментарі
Дописати коментар