Відьмак Старий Світ. Настільна гра, враження від прототипу гри.
Ну що ж, поділюсь своїми враженнями про прототип настільної гри - Відьмак Старий Світ, котрий надало видавництво Гікач для ознайомлення, допоки готується локалізована версія гри.
Сама компанія передзамовлення української локалізації гри вже давно завершилась (ось посилання на саму гру), а також в інтернеті є багато відео з оглядом та поясненням правил основаних на цьому зразку (карти на стіл, теорія гри), проте я всерівно сподіваюсь знайти щось цікаве та спробувати відчути атмосферу самої гри ще до її офіційного виходу.
Щойно відкрив коробку бандерольки і дістав коробку з грою |
На початку, трішки інформації про те, як до мене доїхала коробочка з взірцем.
Приходить СМС, що до мене прямує якась посилка новою поштою. Саме дивне, що я наче нічого не замовляв і не очікував ніякої передачі в той час. Йду дивитись деталі передачі, а там пише в описі - продукти харчування. Хм, тим паче ніколи не замовляв ніяких продуктів через доставку поштою, щось тут не так. Пишу до відправника спитатись, чи мовляв то не якась помилка, а він мені відповідає - що то хлопчина на новій пошті неправильно зрозумів і то їде зразок гри Відьмак Старий Світ. А плутанина вийшла через те, що гра була запакована у коробку з під гречки :).
Забрав на пошті величезну коробку, а всередині ховалась сама коробка з грою та інша маленька коробочка з мініатюрками. І роздрукована інструкція з правилами, та лист подяка від Лукаша Возняка.
Лист подяка від Лукаша |
Сама коробка з грою напакована під зав’язку ігровими елементами і важить цілих 3 кг.
Компоненти гри |
Мініатюрки
Мініатюрки відьмаків |
Мініатюрки відьмаків були запаковані в окрему коробочу та замотані в плівку з пухирцями. Дана конструкція виявилась не надто надійною, тому один з відьмаків загубив меча, а інший взагалі вирішив зійти з підставки, ще одному не пощастило і він втратив палець на руці.
Сподіваюсь, що у фінальній грі для мініатюр знайдеться надійне місце в основній коробці і вони будуть добре захищені.
Самі мініатюрки добре деталізовані, доволі легко віднайти схожість між ними та планшетами гравців.
Ігрове поле
Частина ігрового поля |
Це ціла мапа світу. Проте, сама мапа не на стільки велика, як здається на перший погляд. Частину ігрового поля відведено для того, щоб розмістити карти зустрічей, монстрів і таке інше. Тому, під саму мапу для переміщення героїв залишається всього 2/3 ігрової дошки.
Ми маємо нанесені різноманітні поселення між котрими прокладені дороги для подорожей. Частина мапи - це море чи океан, тому одне з доповнень додасть нам можливість на кораблях відправитись в далекі плавання до інших земель.
Кожна з локацій має свій символ: вода, ліс чи гори. Проте ці всі локації розкидані випадковим чином, інтуїтивно хочеться, щоб водяні локації були ближче до води, за ними ліси і вдалечі гори. Але дизайнери гри вирішили по іншому.
Планшети гравців
Планшет гравця |
Зараз вже в трендах робити багатошарові планшети. Тож, і тут ми маємо такі - і це доволі зручно. На цих планшетах ми будем відзначати різноманітні рівні навичок нашого героя, а також зберігати отримані артефакти та інші корисні речі.
Колода відьмака
Колода карт гравця |
Система ходів та бою тут відбувається за допомогою власної колоди карток.
Кожен гравець на початку отримує колоду з стандартних карток. Для кожної зі шкіл вони однаковісіньки, проте згодом ми зможем поповнювати її різноманітними картками.
Малюнки на картках відображать різноманітні елементи бою.
Дуже часто ми добираємо картки. І в принципі можемо назбирати величезну колоду карток і таким чином: важко буде ними керувати, проте ми станемо майже безсмертними в боях.
Картки околиць, міст та розповідей |
Картки міст - в більшості випадків дають вам можливість купити, знайти зброю
Картки місцевості - квести які можуть принести золото чи прокачати якесь вміння
Картки історій - розкривають нам різноманітні квести та історії. Подекуди вони також оповідають нам про сутички нашого героя з монстрами чи іншими мешканцями того світу. Шкода, щоправда, ще результати цих поєдинків вже описані наперід і ви впринципі на них не сильно можете вплинути.
Картки та жетони чудовиськ |
Жетони монстрів доволі крихітні і легко губляться на тлі ігрового поля. Незнаю, як буде ситуація з міньками монстрів, але самого поля не на стільки багато і якщо там буде багато міньок, то буде важко розібратись хто де і до чого стоїть.
Соло - враження
Здавалось, що битись з монстрами буде дуже важко, проте першого монстра вдалось доволі легко здолати. А от нахрапом побороти ще і другого монстра вже не вийшло. Доведеться йти прокачувати свого героя перед наступною спробою.
Бій з монстром |
Основним завданням в соло режимі є здобуття 4-х трофеїв, 3 з котрих - це перемога монстрів 1, 2 та 3-го рівня відповідно. Також потрібно собі занотовувати кількість ваших повних ходів для досягнення цілі, в залежності від цього значення нам пропонують різні текстові кінцівки про звитяги вашого відьмака.
Відверто кажучи бракує якоїсь історії, сюжету для соло режиму. В поточному варіанті він не викликає бажання зіграти ще раз. Звичайно можна спробувати пройти його за інших відьмаків, проте сюжет від цього не зміниться.
Також неможливо програти у гру, провалити завдання, тощо. У разі поразки в двобої - ми просто йдем віддихатись, відновити сили і готові до двобою знову.
Наші трофеї-чудиська вже всі виставлені на поле в відомих локаціях, залишається тільки прокачати нашого відьмака, добрати карток для битви, запастись зіллячками і вперед - валити монстрів.
Звичайно можна бродити містами, виконувати побічні квести, але це ніяк вам не допомагає у досягненні головної мети гри для соло режиму.
Автори гри обіцяють більш покращений соло режим з доповнення Wild Hunt, проте також не потрібно забувати, що це тільки прототип гри, тому і в базовій фінальній версії можливі відмінності, сподіваюсь, що в кращу сторону.
Зіграли удвох - враження
Дійсно бракує якогось сюжету-сценарію. Просто гнатись один попереду одного в полюванні на монстрів - таке собі задоволення. На початку, допоки у відьмака немає великої колоди карток, нариватись на монстрів ризиковано, проте згодом, коли розростається ваша колода - це скоріш страшно для монстра ніж для відьмака.
Негативний ефект виникає коли один з гравців, пробує переміщуватись по карті з метою прокачати героя, порозкривати якісь додаткові квести-загадки, а інший в той час ходить збирає, так звані, переможні очки-трофеї, тобто просто трощить монстрів наліво і направо. В результаті гравець, котрий почав тільки розкривати якісь загадки в поселеннях, отримувати цікаві квести з завданнями, просто має всі шанси не дізнатись їхнього завершення, оскільки інший гравець доволі швидко набере необхідну кількість перемог і все - кінець гри.
Доволі цікаво виглядають бійки між самими відьмаками, хто більш спритний то може познущатись над колегами по грі трощачи їх і відбираючи їхні трофеї. А разом з тим трощити таверни у всіх тамтешніх закутках.
Маю велику надію, що обіцяне доповнення соло та кооперативного режиму додасть грі трошки більше різноманітності і надихне її якимось сюжетом.
Сподобалось:
- Оформлення, атмосфера
- Деталізація мініатюрок відьмаків
- Правило визначення того хто першим нападатиме в двобої з чудовиськами
Чого не вистачає:
- Сюжету.
- Квести короткі, немають якихось розгалужень, закінчуються вже на другій картці.
- Під час розігрування карток сюжету, найчастіше, результат двобою там вже описаний. Мені не вистачає екшену на цій фазі. Також більшість битв закінчуються позитивно для вашого героя, дуже рідко ми маєм негативний результат.
- Візуалізації наших компаньйонів, ми маєм на картках тільки їхній опис без візуалізації.
- Неможливо програти у гру.
- На ігровому полі одночастно тільки троє монстрів - не дуже густо.
Також можете переглянути коротеньке відео про гру на ютуб каналі
п.с. нагадую, що весь описаний досвід та враження стосуються прототипу гри, котру любязно надав Гікач для огляду. В фінальній версії, звісно, що багато чого буде відрізнятись, сподіваюсь в кращу сторону. Проте навіть для цього демо зразка гра виглядає доволі круто!
Коментарі
Дописати коментар